Wednesday, June 1, 2011

Jangan Menyerah

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
S'gala yang telah terjadi

Kita pasti pernah
Dapatkan cobaan yang berat
Seakan hidup ini
Tak ada artinya lagi

Syukuri apa yang ada
Hidup adalah anugerah
Tetap jalani hidup ini
Melakukan yang terbaik

Tak ada manusia
Yang terlahir sempurna
Jangan kau sesali
S'gala yang telah terjadi

Tuhan pasti kan menunjukkan
Kebesaran dan kuasanya
Bagi hambanya yang sabar
Dan tak kenal putus asa

Jangan menyerah... 6x

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

LAGU INI
yup!
lagu ini
buat aku semangat kembali

~wee~

hari ini banyak yang aku pike

antaranya:

hey, aku dah feduplah!
pegi mampuslah sume orang
nak aku je yg faham diorg
tapi diorg?
heh!

ah, aku benci kau lah
apesal plak kau ni mnyemak dlm idop aku ea?
huh!

hey, senyaplah!
sume maw bikin kecoh saja!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

okey2
ni hanya di fikiran saja
kadang2 lebih dari tu yang aku mampu cakapkan dlm otak
hahaha

CUMA yang SELALU aku FIKIR ialah:

Allah kurniakan pelbagai RASA kpd manusia
Jadi, kita perlu terima semuanya
;)

Kemudian...
ayat2 tadi sume tu hilang entah kemana
dan akhirnya....
Alhamdulillah
sumenye pulih seperti biasa
tenang itu wujud semula
ha..ini yang aku suka
;)

Apapun yang TERJADI dalam HIDUP kita,
semuanya ditentukan olehNYA
Kita sebagai HAMBA
Terimalah seadanya
Insya-Allah pasti ada ganjaran dariNYA

SABAR itu MUTIARA JIWA
Trust HIM!
(^_^)


*upzz..saye ade hutang dgn encik blog. takpe. saye cube langsaikan ye.hehe.*

No comments: