Friday, December 31, 2010

Sisa-sisa 2010





ehemmmm
SEBELUM 2010 meninggalkanku...
aku mahu tulis di sini
har3[gelak dgn rase TERUJA]

aku mahu mengimbau kembali KENANGAN di 2010 sebenarnye...
jeng3

okay
ada apa dgn 2010?
ade banyak KEJUTAN!
yup!banyak kejutan utkku
phew~

bukan sebab kne letrik punye kejutan lah...


cenggini
KEJUTAN itu bermula dari aku masuk sem1 2nd year.
dr itu sampai kini, aku xpernah tahu tarikh aku balik/pergi/kembali ke rumah/rumah sewa/rumah orang laen
fuh~
pertanyaan yang aku memang XDAPAT jawap dgn penuh keYAKINAN
"BILA kau balik?BILA..BILA...dan bILA"
hahah
sampai arini[31.12.2010]..aku sendiri BARU tahu yang aku akan BALIK KL pada MALAM INI!
OMG!
memanglah aku baru nak basuh baju sampai mama BISING kan[sory mama ;)]




okeh..abes pasal KEJUTAN tu...ade lagi KEJUTAN yang LAIN
jeng3

okey,KEJUTAN ini berlaku bila aku dgn TANPA diJANGKA perlu BERPISAH dgn "mereka yg aku syg" [name pon KEJUTAN kan]
waloapapon,aku terima dgn REDHA...mungkin ini jalan yg terBAIK utk KAMI...
semoga kami bertemu di SYURGA abadi..insya Allah...
Siapa MEREKA?
jeng3...
bukan berpisah kerna KEMAtiAN, tetapi kerna perkara yg xdapat diELAKkan yg menyebabkan aku perlu LOST CONTACT dgn mereka.huhu
*watever it is, kenangan bersama mereka,xkanku lupakan*



LAST but NOT LEAST,
KEJUTAN yang merupakan salah satu REKOD dlm hidupku [chewah]
camni...aku mengenali MEREKA tanpa mengetahui RUPA dan NAMA tetapi lebih tahu pasal KESAH HIDUP mereka.
[bagi aku,ini BEST+ jadi REKOD bagiku]
kenape ye?
ermm..sbab sjak tahun ni, aku amat memikirkan pasal profile realiti kawan2 alam mayaku.ahakzz..jadinye, sesape yg aku kenal tu, aku memang tahu lah name diorg,serba sikit detail mereka plus tahu muke mereke.
tetapi..TIDAK pule dgn "mereka" ini...
hahaha
[ini contoh2 keGILAanku]

okeh2..pasal kesah yg len...biarku simpan baik2 dlm MEMORIku keh
;)















By the way,

2010




2011


No comments: