Sunday, January 2, 2011

010111


REPORT utk hari ITU

hah..walaupon aku sebagai peminat NOMBOR,xrase seronok sgt dgn nombo nih, tapi aku tetap suka juga sebap 0 dan 1 tetap nombo!
hahaah
aM waiting for 111111 sebnanye...
[aish..sape lah yg xkan prasan dat tarikh keramat utk tahun ini kan]
wee~

okeh..ade ape dgn 1st day NEWyear ni???

1. HUJAN


ape kene mengene GAMBA ini?

phew~
semustinye PICTURE reveal evrything! ahaxxx
harini memang HUJAN=aku SEDIH sebab kne berpisah dgn AYAH,MAMA
sob3
*eh,knape smpai skarang aku musti touching jike ini berlaku?*
waloapapon mood aku, aku tetap redha berpisah dgn mereke utk menunaikan tanggungjawabku yg banyak itu.
;)

2. MAKAN BANYAK

vah3,,bukannye SEBELOM ni aku xmakan banyak, tapi..sjak due menjak nih aku memang kurang makan tetapi pade hari ini aku full of stomach!
[kek,burger,nc ayam,ayam,dgg msk itam,sayo kacang,ayam msk kari,sayo midin,choclate banana muffin]
hah,tu je yg aku ingat.har3..by the way, kene pastikan after diz kne maintainkn cr makan yg sebelom ini. *sebab aku dah timbang dan aku suka resultnye* jeng3

3. PEGI KENDURI

ha..ni yg aku suka.merapatkan UKHWAH.wee~
walopon aku jrg jmpe mereka,tp skali skale jumpe, buat aku rase gumbira. apatah lagi bile jumpa KANAK2 LAKI yang HENSEM dan MENAWAN JIWAku. har3

4. WATCHING "The Tourist"

MEMANG The PERFECT TRAP lah!

ha...bab ni yang aku paling terlalu amat sangat SUKA!
amek side positifnye,cite ni mengajarku arti kepercayaan itu sgt penting dlm hubungan. Selain itu, keyakinan juga amatlah penting dlm sesuatu tindakan. Kadangkala, Tindakan yg meyakinkan itu dpt mengaburi pandangan org lain terhadap kita. ;)
aku memang suke pon creta2 yg dilakonkan oleh angelina jolie.
cite ni sgt best sbab buat org konpius dgn tajok cerita dan hubungannye dgn flow crita ini.
kemudian, buatkn org tertanya-tanya siapa watak yg dicari padahal memang wujud di dpn mate[yela,dah tgk gune mate] har3
waloapapon,aku SUKA lah! best2!

5. SAMBUNG MAIN GAME


bandar buatanKU

semakin lame aku semakin gian KEMBALI pade game!
haha~
sudahku ingatkan pd diriku supaye jgn sentuh GAME lagi.
Namun, apakan dayaku. Dorongan, ajakan dan godaan budak darjah6 telah berjaya menewaskan benteng pertahananku.ces~ [sengaje nk salahkan budak padehal memang rase nak men. ;p]
waloapapon, aku saje wat printscreen utk game ni sbab nk tnjuk NOMBOR2 yg aku suka tu.
[444], [2222] <---eh,aku suke nombo yg nih la
hehehe


by the way...alhamdulillah..aku gumbira dgn hari itu.
Thank You, ALLAH
;)


* one more: HARI ini juga aku rase aku akan tulis apa yg aku nk TULIS suka hati aku di sini sebab aku mcm malas nk bli diari! xkan ada rahsia tp ada hint! hahaha. HE knows BEST! *


No comments: