Friday, July 20, 2012

bilang satu dua tiga

bilang satu dua tiga sampai lelap
aku bikin semua jadi malap

bilang satu dua tiga dan empat.
aku tahu aku masih lagi sempat

bilang satu dua tiga sampai habis
aku mahu dan mahu lagi menangis

bilang satu dua tiga sikit-sikit.
moga aku cepat-cepat bangkit.

bilang satu dua tiga sampai bosan
moga aku tidak pernah tinggalkan Tuhan.

bilang satu dua tiga empat lima
oh Tuhan, padaMu cuma aku percaya.

semoga semuanya cepat musnah
semoga doa itu sampai dengan mudah.

aminn..
aminn..
aminn..

sayang aku itu bawa manusia ke syurga
takkan pernah ke neraka.
kerna itu, makna sayang dariNya.

semoga Allah menambahkan kasih sayangNya padamu teman.
ini doa aku selalu.

Oh Love,
please don't throw away this feeling.
It's an honour for me to have it.
Thanks Love.

okay.
puas.
alhamdulillah.
^^

No comments: