Sunday, July 29, 2012

Yaadein.



Yaadein.Yaadein.Yaadein.
no one can erase them.
only Him.
yup. The Only one.

Ya Allah.
terima kasih. terima kasih. terima kasih.
Kau sedarkan aku tentang ini.
pernah. 
aku memang pernah cuba mahu buang kenangan.
mahu tinggalkan mereka di belakang.
mahu remove,delete permanently.
tapi bila aku ingat padaMu.
aku tahu aku takkan boleh lakukan itu.
sewenang-wenangnya melupakan.
sesuka hati membunuh ingatan.

subhanallah.
makin aku mahu hilangkan,
makin kenangan itu datang.
subhanallah.
Allahuakbar.
buat aku kagum terus padaMu ya Allah.

terima kasih sebab beri hati ini tenang lagi.
terima kasih.
jika tidak kerna Engkau,
aku takkan mampu nak hadapi semua ini lagi.
sungguh.
aku dah rasa tak mampu tadi.
alhamdulillah.
cuma tadi.
alhamdulillah.

alhamdulillah.
terima kasih beri aku kuat lagi.
terima kasih.
terima kasih.
terima kasih.

Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
sampai bila-bila hingga akhir nafasku.

Allah, sweetnya.
^^

semoga aku dapat jumpa mereka di syurga. 
insya Allah.
-itu harapan aku selalu bila rindu-

No comments: