Thursday, June 7, 2012

Menjadi Musafir.

we learn from it. yes. learn it.

Bismillahirrahmanirrahim.

Alhamdulillah.
recently asyik jadi musafir.
Subhanallah.
terima kasih ya Allah.

i didn't knew why these things happened to me.
okay.
terima dengan redha.

hey,
luka dan berdarah lagi.
kaca pecah lagi.
blackout macam kcik2 dulu.
subhanallah.
aku dapat rasa lagi.
there's many negative thoughts came across my mind.
but then, yup.
my biggest wish is to see You one day.
let them flow away.
be strong.
^^

by the way,
the best part of my journey is...
aku melihat encik bulan lama-lama.
rasa dekat sangat dengan dia.
subhanallah.
terima kasih ya Ilahi.
semoga pandangan itu pandangan yang benar.
subhanallah.
tak mampu nak kata apa-apa melainkan subhanallah.
sungguh.
makin rindu nak jumpa bulan setiap tengah bulan.

aku dapat tengok ombak rindu jugak.
subhanallah.
sangat cantik.
okay, takut jugak dengan encik ombak.
buat-buat berani je bila berdepan.
alhamdulillah..semua itu nikmat dari Allah.
aku cuma mampu merasa dan perlu rasa bersyukur.
alhamdulillah. tak semua dapat rasa yang ini.
^^

kepada encik bintang-bintang,
aku takkan lupa.
sangat cantik.
subhanallah.
mms dari Tuhan itu amatlah banyak.
terima kasih lagi.
terima kasih.

tentang urusan duniawi,
aku akan uruskan seboleh mungkin
insya Allah.
selagi Dia sentiasa aku rasa ada.
insya Allah bahgia itu akan ada.
aku percaya.

overall: subhanallah, alhamdulillah, Allahu akbar.

no picture captured.
everything just in my mind.
deeply.
terima kasih mengajar aku menjadi musafir di dunia persinggahan ini.
thank you love.
I love you so.
^^

No comments: