Thursday, September 27, 2012

Biarlah

Biar aku derita,
asalkan kau ada.

Biar aku ditinggalkan mereka,
asalkan kau sentiasa bersama.

biarlah.
biarlah.
biarlah.

asalkan aku tahu kau ada.
cukup.

------------------------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah.
banyak belajar hari ini.

pagi-pagi dah risau.
risau buat aku berusaha.
terima kasih.

dah datang tak tahu apa-apa,
banyak silap yang aku cipta.
sebab silap, aku belajar yang betul.
terima kasih.

dah hepi-hepi sebab dah tahu,
terima pula kisah tak best.
sebab kisah itu, aku jadi redha.
terima kasih.

dah hantar email,
baru dapat kisah hepi balik.
mulalah fikir kenapa lah hantar email tadi.
tapi bila fikir itu juga namanya usaha,
aku jadi hepi semula.
terima kasih.

dah kontek balik,
nak tinggalkan.
baiklah, aku sanggup.
asalkan kau ada.
terima kasih.

bila aku sendiri,
mereka yang datang lagi.
ingatkan aku lagi.
terima kasih.

too many things you'd given me.
Allah, malu.
............

thanks love.
be with me all the way.

may Allah bless us.
guide us all the way.
^^

No comments: