Tuesday, September 25, 2012

Terima Kasih Sayang

Ku menatap dalam kelam
Tiada yang bisa ku lihat
Selain hanya namaMu ya Allah

Esok ataukah nanti
Ampuni semua salahku
Lindungi aku dari segala fitnah

Kau tempatku meminta
Kau beriku bahagia
Jadikan aku selamanya
HambaMu yang selalu bertakwa

Ampuniku ya Allah
Yang sering melupakanMu
Saat Kau limpahkan karuniaMu
Dalam sunyi aku bersujud padaMu

------------------------------------------------------

kelam.
kosong.
malap.
suram.
sepi.

biar semua berlalu pergi.

terima kasih ya Allah.
beri aku peluang lagi.

terima kasih atuk.
kau biarkan aku mencari-cari.

terima kasih pada semua.
kerna setiap anda itu memberi makna.

kenapa aku suka berjalan?
kerna dari situ aku belajar tentang kehidupan.
kerna dari situ aku mengenal tentang Tuhan.
kerna ijazah terbaik datangnya dari jalanan.

peduli Dia kata.
bukan mereka kata.

sekian.
may Allah bless us.
guide us all the way to His Jannah.
insya Allah.

^^




No comments: