Tuesday, April 26, 2011

HERO: Dulu, Kini dan Selamanya...

Hero, LEBIH DARIPADA sekadar pembanteras jenayah


nak TAU sangat siapa/apa itu HERO?
haa..itulah dia HERO saya!
Dulu, kini dan selamanya!
~wee~

BUKAN SENANG weh nak dapatkan si dia.
heh!
hari first pergi, stock belum sampai.
[aku dah lah pegi sane semata-mata untuk HERO]
maka, dengan rasa kuciwanya..ku pulang dengan tangan kosong

But then...aku plan nak pergi hari Khamis.
Oleh kerana nafsu tak dapat dikawal lagi,
aku pergi terus hari ini(Selasa)
huahuahuahua

ep! ingat sampai sane aku terus DAPAT ke?
heh!
siap sesat2 lagi taw!
naik turun eskalator
pegi tanya orang,
dah tahu jalan, tak jumpe jugak
tawaf satu bangunan
jumpe tempat yang same
adeh, kenapelah susah sangat nak dapat ni.
at last, aku dapat gak cari tempatnye dan...
MESTIlah JUMPA HERO!
yey!
[macam nak jerit je time tu]
tapi taklah kan
jadi, aku pon pulang ke rumah dengan gumbiranya yang tak terhingga sehingga lupa ape dah jadi dengan exam TITAS tadi
~Alhamdulillah~
;)

*lepas ni boleylah jawap exam dengan tenang kot.ngee~*
GOODLUCK ALL!


[kenapa aku SUKA sangat dengan HERO? sebab HERO ajar aku tentang SEMUA]

No comments: