Saturday, April 16, 2011

tentang TAHU

kau pernah rasa tak
rasa yang kau tak patut TAHU pasal sesuatu
tapi tiba-tiba kau TAHU
heh, apa kau rasa waktu itu

aku pernah rasa begitu
bila TAHU
rasa macam nak belasah je sesiapa yang beriTAHU
hey, kenapa perlu beriTAHU
perlu ke aku TAHU
hey, aku tak pernah nak ambil TAHU lah!
tolonglah jangan suka hati saje beriTAHU aku!


okey, dah cukup lepas geram

aku juga pernah TAHU
ALLAH yang tetapkan semua itu
DIA yang aturkan perjalanan hidupku
untuk aku lalui semua itu
DIA yang LEBIH TAHU tentang sesuatu

yup!
DIA yang paling TAHU
TAK perlu lah kau nak geram dengan orang beriTAHU tu
sebab ALLAH yang mahu kau TAHU.


Jadi nya, perlu redha dengan apa yang terjadi.
Selagi tidak merosakkan kebahagiaan kita, kita terima saja.

chill!
;)



2 comments:

izzati imi said...

yg pntg sy xsuke makan tahu...hehehe...insya allah...stp ape yg tjadi ALLAH MAHA TAHU...dear..i da fllow u...-ezat..;)

nur said...

hahah..eh2, air tahu minum x?bes jugak2 ;p
okies..
me t0o babe!
^^