Wednesday, April 27, 2011

SEMANGAT



hai semangat
datanglah engkau
semangat
datanglah

hei
i'll be right here waiting for you
okeh
tahu
kene cari kau baru kau datang
okay2
aku cuba

tanya housemate
camane nak enjoy study ni
da power of imagine
die imagine nak kawen
bestnye


wah!
macam BEST

okay2
sedang bayangkan nak kahwin lah ni
oh
best2
tp mcm xbest sgtlah
sebab xdpt nak imagine yg best wedding of the year punye style
~phew~

okay2
second way
imagine care aku blajar sem before
ha!
aku slalu dengar lagu ni time tgh study
[nak tambah semangatlah konon]
oh
kadang2 jadi, kadang2 tak
takpe
aku cubelah
mungkin jadi

3rd way
imagine time nak konvo nanti
amek skrol dari bla..bla..bla..


ha!
macam best kan
xsabar nak abes
nak grad cepat!
nak kawen!
[oh, ade jugak matlamat]
hahaha

okay2
the best way is...
bayangkan AYAH n MAMA hepy tgk aku berjaya!
okay2
aku cuba yang ini


;)


No comments: