Tuesday, May 17, 2011

12 MEI 11

Tanggal 12may11, suatu RASA yang x dapat diungkap dek kata-kata menjelma akhirnya.
Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.
Itulah KATA KERAMAT yang berjaya mengatasi RASA itu.
Dengan SENYUMAN yang tak lekang dari bibir, aku menulis seSKEMA ini.

haha~
itu saja yang mampuku luahkan.

eh! sebenarnya ada lagi. Banyak lagi...

1st  
 Aku sudah HABIS exam tepat jam 1330 tadi. 
ALHAMDULILLAH
2nd  
Aku pegi cari KERJA. oh, susah rupenye nak cari kkerja ya.
 [bagi yang xpernah ade pengalaman berkerja sepertiku lah]
3rd
Esok nak pi mandi ayaq terjun! yey!
[bape kali chance mandi-manda aku tolak]
ALHAMDULILLAH
4th
Malam ni kluar juge
ronda-ronda bersama housemates
ALHAMDULILLAH
5th
TIDAK lupa juga dengan berita result bakal keluar 18/19 mei nih.
hey! baru 4,5 hari kot!


ALHAMDULILLAH

okay.cukuplah setakat itu.
[yang len simpan dlm poket]

ALHAMDULILLAH
alhamdulillah
ALHAMDULILLAH
Syukur Ya ALLAH
atas segala RASA yang KAU berikan ini.



haa.....tentang encik 

EXAM!


Aku sudah rasa TENANG
Aku sudah redha
Aku mahu TAWAKAL saja
Aku tahu usahaku tak sebanyak mana
Aku tahu DIA yang berKUASA menentukan segalanya
Aku hanya berSEDIA untuk menerima segala kemungkinan
ALHAMDULILLAH

diberi bermacam-macam UJIAN sepanjang perjalanan


INGAT!!!
UJIAN itu INDAH
;)


No comments: