Thursday, May 26, 2011

DIA

DIA terlalu misteri
DIA sukar dijejaki
DIA ada rahsia tersendiri

DIA
Buat aku rasa ingin mencari
Mencari yang tersembunyi
Membongkar semua yang misteri

Ya, itu yang aku cari.

Aku dambakan DIA
Aku mahukan DIA
Oh di mana DIA
Semoga sentiasa dalam lindungan-NYA

Kerna DIA
Aku kental dengan gula-gula jejaka
Kerna DIA
Aku mampu menahan rasa
Kerna DIA
Aku dambakan cinta dari-NYA

Alhamdulillah Ya Rabb
KAU temukan aku dan DIA
Walaupun hanya pada NAMA
Aku tetap rasa bahagia
Moga bahagia ini kekal selamanya

Andai memang tertulis aku untuk DIA
Aku terima seadanya
Andai yang terjadi adalah sebaliknya
Aku senang dengan ujian dariNYA

Kerana...
Diri ini begitu berharga
Bukan senang untuk dimiliki
Hanya yang ESA lebih mengetahui

DIA siapa?
Biarlah rahsia

;)

*bile memori di ingatan muncul kembali, aku jadi begini*
haha~

No comments: