Saturday, January 7, 2012

Tentang Rindu


Assalamualaikum kepada awak yang saye sayangi. [ini ayat cintan-cintan]
Bukan gurauan tapi kebenaran.
SAYA sayang AWAK.[kate sopannye]
Aku sayang KAU lah [kate kasarnya]
I love you my dear [ kate gediknye]
wo ai ni [kate inteleknye]
kata demi kata,
semuanya membawa satu makna.



yang paling best..hujungnya diakhiri dengan fillah ( kerana Allah )
DEMO: AKU sayang Kau fillah!
ha..kan suweet dalam kekasaran tu. ;)

Malangnya, kite selalu malu nak cakap yang 'hujung' tu. Sejujurnya, aku sendiri malu.
*dalam tulisan je Xmalu* INDEED! haha

Sebenarnya saja je nak ganggu anda semua untuk seketika.
ni ha...



hey! aku lah tu. yang 'mereka ini' tu.
haha. kat sini aku berani ngaku
kat luar belum tahu
mungkin anda akn dapat penumbuk sebuku?
paling koman pun aku buat tak tahu..
;p

ha..lagu yang korang dengar ni..[jika speaker berfungsi dengan baiklah] aku bagi pada anda semua ya. boleh lah dok ulang2 bila aku sudah tiada nanti. Insya Allah. :)

Dan juga gambar itu, SPECIAL untuk semua yang kenal aku sbg Nur Hamiza Suadin/angah/Nur/Miza/Hamiza/Mimi/Mija/Ija/mizuno/mizek/mizu/cik bayang-bayang/syg/dinda/kanda/ semualah..
[banyak kan panggilan manje aku. tapi aku paling suka NUR. Rasa bercahaya. Serius! cubelah soh orang panggil camtu. ^^ ]

Lain orang, lain kenangan aku bersamamu. Dari kecik sampai ke beso aku kenal dengan yang namanya manusia. macam-macam jenis dah aku jumpa. semua buat aku gembira. sebab aku dapat kenal banyak jenis manusia. jadi aku tahu nak handle mereka macammane. pengalaman kan mengajar arti kehidupan.

Motif utama aku bagi korang bace ni... aku nak cerita perihal akulah. takkan nk cerita pasal korang pulak kn. hihi.
Honestly, since last year aku mengalami krisis dalam kehidupan. Sesiapa yang dekat dengan aku, senang nak perasan. yang jauh pon ade juge yang perasan. mane tak nye, tibe2 aku buat prank call/msg kan. :) [itu tanda aku sayang] he he
Aku terjebak dengan satu masalah yang paling crucial skali yang pernah berlaku sepanjang kehidupan aku di dunia ni. Korang semua tak tahu dan tak pernah tahu 100%. sebab ape? sebab aku yang tak bagitahu korang. aku kan jenis yang takda perasaan. kalo jadi masakan pon orang ilang mood nak makan. haha~
even my family pon tak tahu deeply about myself. hihi.
yes, I'm full of secrets. too many secrets i have until now. bercampur lah. rahsia diri sendiri dan rahsia-rahsia orang lain. Jeng3...

Kat sini aku bukannye nak bagitahu pasal rahsia ke ape ke. cuma nak cakap, kita semua mengalami perubahan tak kira lah secara fizikal dan mental. n I hope my changes will not changing our relationship lah kan.
Hey, aku memang nak berubah ke arah yang lebih baik tapi bukanlah bermakna aku ni bukan seperti yang anda kenal dolu-dolu.
Kalo korang jumpe aku, mesti korang cakap 'takda perubahan pon'. haha~

memanglah, aku kan pandai berlakon. ^^

by the way, di sini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada sesiapa yang terlibat dalam krisis masalah yang melanda aku pada bila-bila masa, tak kira direct or indirect. korang memang membantu aku. THANKS A LOT MY LOVE.
there's something that are not settled yet. harapanku, sesiapa yang terlibat..harap bersabar ye. kita semua diuji. Ingat tu. :)

Last but not least, sempena my becoming birthday, i ade wishlist ye. tolong ALERT. haha!
Don't worry, aku takkan mintak Kawasaki Ninja mahupun lappy ijau kuning or sport car kat korang.
[ tau, memang xkan dapat ]
haha.

yang aku mahu cuma :
1. bila korang teringat time birthday aku tu, korang tolong doa untuk diri korang dan untukku dan semua umat, agar kita dapat berubah ke arah yang lebih baik. ( kiamat nak dekat weh. bukan 2012. wallahua'lam )
2. dan doakan juga kita dapat sama-sama ke syurga hakiki. Insya Allah.

Love you all fillah! ;)

p/s: tak payahla bg hadiah bagai, if yang mahal, xpe. ;p

eh, aku bukan manusia yang baik kerna ade lagi yang lebih baik dari aku dan aku juga boleh jadi lebih jahat dari yang merasakan dirinya jahat. huhu. jadi, anggaplah aku seperti biase saja di dunia realiti ye. aku kan pemalu. ha ha.

one more thing, for those who haven't met me yet, you are my friend of believe. [ ayat sedapnya, anda adalah sahabat keimananku. saya percaya anda. anda pula bagaimana? ukhwah fillah ^^

[ aku tag perempuan je sebab aku suke mereka. kalo yang lelaki, aku suka cina. okay, yang ini takda kene mengena ]

sekian. All the best in whatever u do. Allah will always be with you.
* dah hilang dah rindu aku *. Alhamdulillah...

hey, disebabkn aku ni pemalu, sesiapa yang ingin melakukan reflect action, balasan dari tulisan adalah lebih efektif dari berkata-kata di depan. aku kan pandai berlakon. ^^

take care all~



No comments: