Saturday, January 28, 2012

this is just for YOU

who are you?
the one that I called as a ' sahabat dalam keimanan '
siapa yang anggap aku macam tu, maka aku pon sama juga. 
mudah je.


actually, banyak lagi pesanan tapi xsampai hati nak tulis banyak, bertubi-tubi macam das tembakan tu. 
~haha~

yang aku nak cakap, aku masih sama macam yang kau kenal dulu sampai bila-bila pon. apa yang sama aku tak tahu tapi masih sama. 
jangan sesekali mendiskriminasikan aku. 
tarik aku bila aku jauh dariNYA.
itu yang aku mahu.

dan untuk kau, jangan nak rasa merendah diri dengan aku.
be yourself.
kite sama-sama punya ujian dariNYA.
aku nak kau pun sama macam aku.
FIGHT!
fight for the sake of ma'rufah
lawan untuk kebaikan.
itu ja
don't let yourself just forgot about it.
build up yourself back!

okay. itu sahaja. aku cakap memang pandai.
 tapi untuk cakap dengan diri sendiri, I need strength from HIM,
and HE just gave me in the form of my weakness.
nak tak nak, aku kena tempuh lah.

satu cerita tentang dulu :
saorang hamba mengadu yang dia adalah saorang yang panas baran. sampai saat dia mengadu tu, dia masih lagi tak hilang baran. Allah tetap bagi ujian hot-tempered kat dia. Dari situ, aku nampak sesuatu, Allah nak uji kau dengan baran kau tu. bila kau dah dapat lawan/ kawal baran kau tu, barulah kau dah berjaya jadi seorang yang normal seperti biasa.


okay, last but not least:
LAWAN tetap LAWAN!
LAWAN sampai JUTAWAN!
SIAPA mahu JUTAWAN?
????
Hebat hey!


*haha. yang last atas ni memang xdak kna mengena.*

:thanks for everything:



Jaga diri, jaga hati.
^^


No comments: