Monday, April 23, 2012

hai kekasih ^^

-destinasi cinta itu selalu hampir tapi mudah kabur-





hari ini kau buatku tersenyum lagi.
alhamdulillah.


kekasih,
semakin jatuh sayangku padamu.
tak apa.
jatuh ini tak pernah sakit.
banyakkanlah lagi rasa indah ini.


b.a.h.a.g.i.a.
itu yang dapat kurasa.


kekasih.
terima kasih.
sebab beri aku kuat.
sebab kau, 
muncul juga air mata.
terima kasih kekasih.
hadiah yang sangat berharga.


aku minta maaf.
aku tak begitu mampu untuk balas semua.
aku cuba untuk hargai apa yang aku masih punya.
aku masih teruskan usaha.
doakan aku kekasih.


tersenyum aku melihat telatah mereka.
alhamdulillah.
nikmat gembira yang aku rasa.


kekasih, 
terima kasih,
kau beri aku peluang bersama mereka.
walau mereka itu aku tak kenal siapa.
terima kasih.


moga satu hari nanti,
bila kita bertemu.
aku senyum terus padamu.


oh kekasih.
aku jatuh kasih lagi.
subhanallah.
terima kasih kekasih.




No comments: