Saturday, April 28, 2012

I Believe.


Believe in your destiny.
picture by 
http://benheine.deviantart.com/


Irfan Makki – I Believe Feat. Maher Zain Lyrics
*Irfan Makki*
When you’re searching for the light
And you see no hope in sight
Be sure and have no doubt
He’s always close to you
He’s the one who knows you best
He knows what’s in your heart
You’ll find your peace at last
If you just have faith in Him
You’re always in my heart and mind
Your name is mentioned every day
I’ll follow you no matter what
My biggest wish is to see you one day
Chorus:
I believe
I believe
Do you believe, oh do you believe?
*Maher Zain*
Coz I believe
In a man who used to be
So full of love and harmony
He fought for peace and liberty
And never would he hurt anything
He was a mercy for mankind
A teacher till the end of time
No creature could be compared to him
So full of light and blessings
You’re always in my heart and mind
Your name is mentioned every day
I’ll follow you no matter what
If God wills we’ll meet one day
Chorus
If you lose your way
Believe in a better day
Trials will come
But surely they will fade away
If you just believe
What is plain to see
Just open your heart
And let His love flow through
I believe I believe, I believe I believe
And now I feel my heart is at peace
Chorus
I believe I believe, I believe I believe
Subhanallah.
Alhamdulillah.
Allahu akbar.


hey love.
thanks for giving me this smile with the pure tears.
You're always in my heart and mind.
I believe.
^^
tiba-tiba dia muncul bawa berita itu.
berita yang aku sudah tahu dari dulu.
mungkin interpretasi kami lain.
tapi rasa kami sama.
siapa tahu?
He knows Best!
:)


Dear Love,
Please bring more happiness for me.
for us.
please.
please.
please.
^^
aku akan selalu mampu rasa manis.
insya Allah.
kuatkan aku ya Habibi.


mungkin jalan kita tak sama.
tapi tujuan kita tetap sama.
mungkin cara kita memaknakan yang berbeza.
tidak mengapa.
aku faham itu semua.
itu semua ketetapan Dia.
aku sentiasa mampu turut sahaja.
cuz I believe. 
(^_^)


alhamdulillah.
tenang itu datang lagi. 
Ya Ilahi, berikanku kekuatan untuk menyebarkan bahagia dariMu.
Insya Allah.


semoga lepas ini tiada lagi rasa yang aku rasa tak perlu.
semoga selepas ini kita lebih baik dari dulu.
aku selalu minta yang itu.
bukan mudah nak lalui semua liku.
hanya pda Dia ku percaya selalu.


Ya Allah,
semoga Mei ini menjadi saksi kepada semua kejadian ini.
semoga Jamadil Akhir ini menjadi tarikh keramat bagi kami.
Insya Allah.
Aku tunggu janjiMu selalu.
^^
aku takkan pernah nak ikut logik manusia.
aku takkan pernah mahu ikut rentak dia.
bukan kerna dia salah selalu.
tapi hati aku yang tak mahu.
kerna hati ini bukan milikku dari dulu.
dia kepunyaan yang Maha Satu.
Insya Allah, aku akan menjaganya selalu.


aku minta maaf.
mungkin aku dipandang hina.
kerna kedegilan diri sendiri.
tapi aku tak mampu nak tolak permintaan hati.
semoga kau akan faham suatu hari nanti.
Insya Allah.


seandainya kau tahu sayang aku lebih darimu.
sayang aku bukan macam sayang manusia selalu.
sayang aku lebih dari itu.


sometimes I wonder 
why u don't show me those ways.
why i've to find it myself?
why i've to show you the way.


everytime i believe
He wanna spreads His love for us.
He wanna show me the way by His way. not the way i thought before.
He wanna give us the best way.
Insya Allah.


* Ya Allah, permudahkanlah jalan hidup yang menarik ini. *
jaga diri.
jaga hati.
selalu pesan pada diri.



No comments: